sreda, 23. oktober 2013

Blog ja/ne??

Hallo :)

Kje naj začnem...

Pred dnevi se mi je pojavila ideja, da bi po zgledu nekaterih znancev tudi sama začela pisati blog, ker opažam, da zadnje čase objavljam ogromno slik in post-ov (Dedi: ''objav''). Očitno želim izkušnjo iz Heidelberga deliti kar s celim svetom, tako je super. Predvsem pa, ker bo z organizacijskega vidika tako lažje, saj vedno ni časa (pa se predavanja šele začenjajo...), da sproti odpisujem na vse maile prijateljev in sorodnikov in jih obveščam o dnevnih zadevah. Z blogom bom opravila svojo ''obveznost'' lažje, bolj specialne verzije bodo pa še vedno na mailu ;)
Za piko na i pa je poskrbela italijanska prijateljica Licia, ki mi je včeraj (brez da bi vedela, o čem razmišljam!) predlagala, naj začnem pisati.

Vesela sem torej odločitve, da z vami delim dogajanje v Heidelbergu ter da bom v prihodnje tudi sama lahko prebrala svoj dnevnik.

Pozitivni komentarji so zaželjeni :)

Lp

2 komentarja:

  1. Joj Lea, ravno danes zjutro sem ob branju vseh mogočih blogov razmišljala o tebi in o tem ali si že oziroma ali boš začela hmali pisat blog, ker me zanima kako zgleda pa tvoja izmenjava. Piši, piši, piši. :)

    OdgovoriIzbriši